Els camins de la llibertat són inescrutables...



Fa gairebé trenta anys, a la dècada dels vuitanta, quan la necessitat de valer-me per mi mateixa em va fer deixar la comoditat que representava el coixí patern, el capriciós cabdal d’aigües que condueix la meva vida em va acostar a la riba i vaig submergir-me de ple al, llavors incipient, món de la informàtica.
Aleshores, els bits de memòria s’emmagatzemaven en senzills disquets de 5 ¼ o  en els moderníssims formats 3 ½ d’ultimíssima generació i ens semblava una autèntica meravella la velocitat d’enregistrament d’un document de 150 paraules, tenyit de verd sobre negre en un pantalla que feia pampallugues, transcrit mitjançant un, ara per ara, prehistòric tractament de textos.
Avui, davant el meu moderníssim computador – permeteu-me la llicència d’utilitzar aquesta paraula arcaica que trobo encisadora –  vull que tot el que vaig aprendre llavors i que m’ha ajudat a obrir-me camí, potser molt més que altres coneixements que he adquirit al llarg de la meva existència, serveixi per facilitar-vos la via per arribar fins aquí:
No és meravellosa la informàtica?!?!?
Els camins de la llibertat són inescrutables.
Jo ja he clicat.

Paraula de Gironina.

 

Comentaris