Paraula de Gironina


SIGUES BENVINGUT! 

Després d'anys de plasmar els meus pensaments, absolutament aleatoris, en petits bocins de paper que el temps s'encarregava d'arraconar a qualsevol lloc, m'he decidit a obrir aquest calaix amb l'única pretensió d'emmagatzemar aquells, principalment, que pel seu caràcter més corrosiu em causen més nosa si me'ls guardo a dintre, però que, per altra banda, em sap greu que quedin a mercè del meu descuit.
Així doncs, tu, cibernètic despistat, que has vingut a caure dins aquest calaix desordenat, no et prenguis massa a pit les meves ratlles. No trobaràs en elles cap ànim d'ofendre, si no tan sols la necessitat de plasmar les angoixes que la meva, recent trobada, consciència social em desperta.
Gaudeix d'elles si ho consideres oportú, o passa la vista per sobre sense fer-hi massa aturador. I si vols, només si vols, deixa'm sentir la teva opinió sobre elles amb el mateix respecte amb que jo te les ofereixo.
Sincerament,

Una Gironina.



Comentaris